Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2010 00:13 - Alive and Healthy!
Автор: clan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4687 Коментари: 0 Гласове:
2



Минаха две години от един много емблематичен момент от живота ми. Първо искам да се извиня, че ми отне толкова време да се върна отново към блога си, и второ че се връщам отново с критична тематика като настоящата. Надявам се скоро да имам по-добри поводи за публикации, като например деня на Европа, който всички страни членки празнуват днес, за разлика от тоталния срив в обществото ни и от моралната дупка, в която са потънали всички на които разчитаме за нормален живот и справедливост в тази държава.
За тези две години се убедих в няколко неща едно от които, че няма никакво значение кой какво е извършил, тъй като всичко може да се купи, включително и контра-купи, почти убеден съм че ако не се надявах на т.н. "справедливост" и бях предложил на правилния човек съответната правилна сума живително средство за лентяйстване и забавления то виновника за тогавашното ми положение щеше да получи може би и повече от това, което беше заслужил. Но не би, докато някой неща са немислими според разбиранията ми, някой хора са работили в свой интерес, тъй като са открили предлагане или търсене независимо от коя страна са се намирали. Това днес няма значение разбира се, тъй като аз вече втора година имам щастието да се "наслаждавам" на цялата тази безсмислица жив и здрав /относително/ и съответно да се боря тя да не продължава. И ще продължавам да го правя! Нищо, че на някой може да не му хареса.

П.П. Реших, че е крайно време да започна да си превеждам международно интересните постинги и на английски, което ще е една добра тренировка за самия мен в тази насока. Бих се радвал на критика /особено градивна/ в тази насока, благодаря за което!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: clan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 258342
Постинги: 57
Коментари: 188
Гласове: 913
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031